Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Naučná> Společenské vědy> Česká společnost a politika>kniha Voliči, strany a negativní kampaň

Obálka titulu Voliči, strany a negativní kampaň

Voliči, strany a negativní kampaň

Politická komunikace v České republice

Eva Lebedová

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 264 stran, 15 × 23 cm, česky - více

Běžná cena: 320 Kč
U nás ušetříte: 32 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 288 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 262 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 1 pracovního dne.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):

Knihkupectví Hradec Králové
Hradec Králové, Mánesova 781/13, knihkupectvi.hk@kosmas.cz
Knihkupectví Ostrava
Ostrava, OC Avion,Rudná 114, knihkupectvi.ostrava@kosmas.cz
Knihkupectví Plzeň - Borská pole
Plzeň, OC Borská pole, U letiště 2/1074, plzen.borskapole@kosmas.cz
Knihkupectví Praha - Nové Butovice
Praha 13, OC Galerie Butovice, Radlická 117, knihkupectvi.novebutovice@kosmas.cz

Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.

V knize lze najít odpovědi na otázky:
Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Voliči, strany a negativní kampaň

  • Nakladatel: SLON
  • ISBN: 978-80-7419-158-9, EAN: 9788074191589
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 264 stran, 15 × 23 cm, česky
  • Rozměry: 15 × 23 cm
  • Rok vydání: 2014 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,
 
zavřít