W. Chan Kim, Renée Mauborgne - Strategie modrého oceánu

Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Nakladatel: Management Press 2015
Rozebráno
413 Kč
pohlídat

Anotace

Nebojujte s konkurenty - vyřaďte je ze hry! Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Strategie modrého oceánu
Autor:
Kim, W. Chan a Mauborgne, Renée
Nakladatel:
Management Press
EAN:
9788072612956
ISBN:
978-80-7261-295-6
Doporučená prodejní cena:
459 Kč
Originál:
Blue Ocean Strategy
Překlad:
Grusová, Irena a Somogyi, Petr
Popis:
1× kniha, vázaná, 284 stran, česky
Rozměry:
17 × 24,2 cm
Rok vydání:
2015 (2. vydání)