Jan Halada (ed.) - Marketingová ...

Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru

Nakladatel: Karolinum 2015
Marketingová komunikace a public relations

Marketingová komunikace a public relations

198 Kč
Rozebráno
198 Kč
pohlídat
Rozebráno
144 Kč
pohlídat

Anotace

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingová komunikace a public relations
Editor:
Halada, Jan
Nakladatel:
Karolinum
EAN:
9788024630755
ISBN:
978-80-246-3075-5
Doporučená prodejní cena:
160 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 120 stran, česky
Rozměry:
14,2 × 20,5 cm
Rok vydání:
2015 (1. vydání)