Brand New: Nová podoba značek

Nakladatel:  Slovart 2016
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
269 Kč
299 Kč
Skladem
179 Kč
299 Kč
vybrat

Anotace

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci?...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Bibliografické údaje

Název:
Brand New
Autor:
Olins, Wally
Nakladatel:
Slovart
EAN:
9788075290472
ISBN:
978-80-7529-047-2
Originál:
Brand New
Překlad:
Havlíček, Petr
Popis:
1× kniha, flexi, 200 stran, česky
Rozměry:
17 × 23,5 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také
}