Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>kniha Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

Miloš Toman

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 168 stran, 14,6 × 20,5 cm, česky - více

Běžná cena: 289 Kč
U nás ušetříte: 29 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 260 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 236 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 2 pracovních dnů.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):

Knihkupectví Brno
Brno - Bohunice, OC Campus Square, Netroufalky 14-16, knihkupectvi.brno@kosmas.cz
Knihkupectví Hradec Králové
Hradec Králové, Mánesova 781/13, knihkupectvi.hk@kosmas.cz
Knihkupectví Cheb
Cheb, Kamenná 20, knihkupectvi.cheb@kosmas.cz
Knihkupectví Karviná
Karviná, OC Karviná, Nádražní 1939/4a, knihkupectvi.karvina@kosmas.cz
Knihkupectví Kolín
Kolín, Pražská 947, knihkupectvi.kolin@kosmas.cz
Knihkupectví Opava
Opava, Mezi Trhy 1, knihkupectvi.opava@kosmas.cz
Knihkupectví Ostrava
Ostrava, OC Avion,Rudná 114, knihkupectvi.ostrava@kosmas.cz
Knihkupectví Plzeň - Klatovská
Plzeň, Klatovská 13, plzen.klatovska@kosmas.cz
Knihkupectví Plzeň - Borská pole
Plzeň, OC Borská pole, U letiště 2/1074, plzen.borskapole@kosmas.cz
Knihkupectví Praha - Nové Butovice
Praha 13, OC Galerie Butovice, Radlická 117, knihkupectvi.novebutovice@kosmas.cz
Knihkupectví Praha - Ruzyně
Praha 6, Fajtlova 1090/1, knihkupectvi.ruzyne@kosmas.cz
Knihkupectví Praha - Letná
Praha 7, Veverkova 16/1407, knihkupectvi.letna@kosmas.cz
Knihkupectví Praha - Karlín
Praha 8, Sokolovská 394/17, knihkupectvi.karlin@kosmas.cz
Knihkupectví Prostějov
Prostějov, Nám. T.G. Masaryka 125/15, knihkupectvi.prostejov@kosmas.cz
Knihkupectví Zlín
Zlín, J. A. Bati 5637, (areál Svit, budova č. 12), knihkupectvi.zlin@kosmas.cz

Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity.

Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice. Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale také něco navíc. Jak potvrzují nejmodernější metody, včetně skenování mozků, lidé se jen zřídka rozhodují na základě racionálních argumentů. Rozhodují emoce a instinkty. Intuitivní marketing se proto vrací k základům, na nichž mohou malí a střední podnikatelé postavit svůj úspěch. Místo nákladných metod a nástrojů využívá možnosti, které každému z nás poskytuje intuice a obyčejný „selský rozum“.

Po přečtení této knihy zjistíte, že nepotřebujete miliony, abyste mohli konkurovat velkým společnostem nebo abyste se vůbec vymanili z konkurenčního prostředí. Že nemusíte mít tituly a vysokoškolské vzdělání. Důležité jsou naopak zaujetí pro službu zákazníkům a nadšení pro vlastní práci, vynalézavost a odvaha přicházet s novými myšlenkami.
Kniha Intuitivní marketing se obvykle nestává ozdobou podnikatelských knihoven, protože je opotřebená častým používáním. S ní tedy získáte nástroj, který vás bude každodenně provázet na cestě k úspěchu. Jak rozvíjet intuici, tuto schopnost vcítit se do zájmů a potřeb zákazníka, a jak si osvojit praktické zásady intuitivního marketingu, se snaží ukázat předkládaná kniha autora, jenž se právě těmito zásadami ve vlastní podnikatelské praxi řídí již po celé dvacetiletí. Zkušenost s vlastním podnikáním mi říkala, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte peníze nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice. Chtějí dostat odpovědi na své potřeby a problémy, ale nejen je. Jak jsem se mnohokrát přesvědčil, dožadují se také uspokojení svých osobních potřeb, což je například (a především) požadavek na prokazování uznání a úcty. To, co jsem tehdy intuitivně rozeznal jako důležité, dnes potvrzují nejmodernější metody včetně skenování mozků. Vyplývá z nich, že zákazník se jen zřídka rozhoduje jen na základě racionálních argumentů. A že ty jsou ve většině případů méně důležité, než emoce a instinkty. Za tu dobu, která uplynula od napsání a prvního vydání knihy, se svět v některých ohledech podstatně změnil. Používáme mnohem více internet, máme chytré mobily, trávíme spoustu času na sociálních sítích. V e-shopech už nekupujeme jen knihy, ale také čerstvou zeleninu. Elektronické knihy vytlačují své tištěné předchůdce. Dalo by se tedy říci – a nemálo lidí si to skutečně myslí – že se odpovídajícím způsobem změnil i člověk a homo sapiens byl nahrazen homo digitalis. Jenže náš mozek se nevyvíjel po desítky roků, jak je tomu u počítačů nebo internetových technologií. Jestliže stále používá programy staré statisíce let, pak nemůžeme očekávat, že se během krátkého okamžiku významně přizpůsobí nové době. Pro marketing malých a středních podnikatelů z toho vyplývá zásadní úkol: Přestat se snažit předělávat zákazníky ke svému obrazu a začít moderní techniku a technologie používat v souladu s nastavením jejich mozků. Netvrďme, že lidé nepotřebují chuť, čich nebo dokonce hmat, protože je na internetu nevyužijí. Že jim stačí „přátelství“ na Facebooku a milují vylidněné samoobsluhy, kde nepotkají človíčka. Že největší uspokojení jim přináší porovnání dvou číselných tabulek s nabídkami. Že vlastně nenakupují lidé, ale big data. A že vlastně – jistě jen náhodou – chtějí vlastně to, co je pro nás nejpohodlnější dá nám nejméně práce. Ve skutečnosti jsme stále tvory společenskými a podle toho se chováme. Máme potřebu se setkávat, komunikovat spolu a získávat od druhých lidí podněty pro své emoční uspokojení. Nejsme roboti, nechováme se tak a především se ve svých rozhodnutích příliš neřídíme racionální logikou. To neznamená, že naše chování je tím pádem nepředvídatelné, ale že má jiná pravidla. A o nich se v této knize dozvíte mnoho zajímavého a užitečného. Jakkoliv se tedy může intuitivní marketing v záplavě návodů na podnikání v digitálním světě jevit jako poněkud nemoderní, opak je pravdou. Pokud nechcete klouzat po povrchu a toužíte uplatnit celý svůj marketingový potenciál, poskytne vám k tomu všechny potřebné návody a rady. A díky jejich nadčasovosti budete mít v knihovně stále aktuální příručku, z níž můžete čerpat třeba i za deset let.

Miloš Toman je autorem intuitivního marketingu, jediné české koncepce přednášené na vysokých školách, ale také hojně využívané v praxi. Dlouhodobě se zaměřuje na podporu malých a středních podnikatelů: píše knihy, přednáší, školí a poskytuje konzultace. Jeho web www.intuitivnimarketing.cz je studnicí nápadů a inspirace pro marketéry, podnikatele a obchodníky ze všech možných oborů, doplňuje a rozvíjí základní myšlenky obsažené v této knize. Biografie Miloše Tomana je uvedena ve Who is...(v České republice). Je autorem knihy Intuitivní reklama (Management Press, 2006).

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Intuitivní marketing pro 21. století

  • Nakladatel: Management Press
  • ISBN: 978-80-7261-399-1, EAN: 9788072613991
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 168 stran, 14,6 × 20,5 cm, česky
  • Rozměry: 14,6 × 20,5 cm
  • Rok vydání: 2016 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Miloš Toman

 
zavřít