Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Naučná> Společenské vědy> Média a komunikace>kniha Co je bulvár, co je bulvarizace

Obálka titulu Co je bulvár, co je bulvarizace

Co je bulvár, co je bulvarizace

Barbora Osvaldová

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 144 stran, 14,4 × 20,5 cm, česky - více

Běžná cena: 180 Kč
U nás ušetříte: 18 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 162 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 147 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 2 pracovních dnů.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Alternativní verze titulu Co je bulvár, co je bulvarizace

Co je bulvár, co je bulvarizace Elektronická kniha česky 130 Kč

Anotace

Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní příspěvky odborníků a publicistů, kteří téma rozvíjejí a také popisují, jak využívají materiály ve své činnosti. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost. Několik autorů a autorek popisuje svoji zkušenost s bulvárem a bulvárními médii. Bulvarizace je slovo, které se v poslední době objevuje poměrně často. Jedním z cílů této publikace je přinést čtenářům orientaci v tématu a také jim umožnit o fenoménu nezaujatě přemýšlet, protože jak vyplývá z některých příspěvků, takzvaná bulvární žurnalistika nemá jen záporné stránky.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Co je bulvár, co je bulvarizace

  • Nakladatel: Karolinum
  • ISBN: 978-80-246-3229-2, EAN: 9788024632292
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 144 stran, 14,4 × 20,5 cm, česky
  • Rozměry: 14,4 × 20,5 cm
  • Rok vydání: 2016 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Barbora Osvaldová

Doc. PhDr. Barbora Osvaldová (1950) vystudovala publicistiku na FSVP UK v Praze. Od roku 1990 působí na katedře žurnalistiky na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd, kterou spoluzakládala; dnes jako vedoucí katedry. Vede Komisi pro etiku při Syndikátu novinářů ČR. Zbývá se také praktickou publicistikou, píše do různých periodik (Reflex, Mediažurnál), napsala několik pohádek jak pro magazíny, tak pro rozhlas.

 
zavřít