Jan Šíma - Kvalita služeb ...

Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Nakladatel: Karolinum 2016
Není skladem
162 Kč
pohlídat

Anotace

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
Autor:
Šíma, Jan
Nakladatel:
Karolinum
EAN:
9788024633268
ISBN:
978-80-246-3326-8
Doporučená prodejní cena:
180 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 120 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)