Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková - Management, ...

Management, marketing a ekonomika sportu

Nakladatel: MUNI  Press 2016
Rozebráno
- 11%
211 Kč
pohlídat

Anotace

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Management, marketing a ekonomika sportu
Autor:
Nová, Jana, Novotný, Jiří, Racek, Oldřich, Rektořík, Jaroslav, Sekot, Aleš, Strachová, Milena a Válková, Hana
Nakladatel:
MUNI  Press
EAN:
9788021083462
ISBN:
978-80-210-8346-2
Doporučená prodejní cena:
264 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 284 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2016 (1. vydání)