Monika Palatková - Marketingový ...

Marketingový management destinací

Nakladatel: Grada 2011
Není skladem
242 Kč
pohlídat

Anotace

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový management destinací
Autor:
Palatková, Monika
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024737492
ISBN:
978-80-247-3749-2
Doporučená prodejní cena:
269 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 208 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2011