Nejprodávanější tituly v roce 2012
média a komunikace

Jak novináři manipulují: Stanice CBS očima svého reportéra - Bernard Goldberg - 10%
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

299 Kč
269 Kč
Mediální monopol - M. A. Verick - 10%
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace

Mediální monopol

275 Kč
248 Kč
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová - 10%
Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací.
média a komunikace

Analýza obsahu mediálních sdělení

165 Kč
149 Kč
Kdo řídí internet: Iluze o světě bez hranic - Jack Goldsmith, Tim Wu - 15%
Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století začal narušovat moc jednotlivých státních správ, a následném boji vlád o ovládnutí nového média. Je to také příběh smrti snu o kyberkomunitách, které si vládnou samy.
média a komunikace

Kdo řídí internet

298 Kč
253 Kč
Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu - Michal Rataj - 10%
Problematika vymezování tvůrčích pozic v prostředí akustických umění z pohledu domácí scény radioartu.
média a komunikace

Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu

120 Kč
108 Kč
Cybersex - forma internetové komunikace - Radana Divínová
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě.
média a komunikace
Ukázky

Cybersex - forma internetové komunikace

99 Kč
Konečná krajina - Keiko Sei - 10%
Kniha esejů je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání se západním světem (především Japonskem).
média a komunikace

Konečná krajina

332 Kč
299 Kč