Autor ve své práci vysvětluje, jak a proč vznikly obchodní značky, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady.
Jak se vypořádat se současným světem v období přelomových proměn - kdy se člověku v nebývalé míře nabízí nové možnosti, ale současně s tím se ztrácí i dosavadní jistoty, orientační body, hodnoty, o něž se opíral?
Velice živě psaná kniha poskytuje nový pohled na Wall Street a lidi, kteří tam podnikají a pracují. Autor uvádí historické souvislosti do kontextu se současnou globalizací světových financí a podrobně analyzuje důsledky tohoto stavu.
Právě se Vám dostává do ruky kniha se závažným tématem. Nebojte se, je psána lehce a svižně, tak aby Vás příliš nenudila, ba naopak donutila k zamyšlení. A snad i k zaujmutí jasného stanoviska týkajícího se Evropské unie.