Duškova próza Pěšky do nebe uchvacujícím způsobem demonstruje princip životního příběhu, či lépe příběhů jako zásadního impulzu pro příběh zachycený textově.
Kdokoli s kouskem odvahy v srdci a lásky k mnohem jednodušší minulosti bez počítači řízeného života nalezne v této knize světy, v nichž prožije doslova dech beroucí dobrodružství.
Když jsem byl malý chlapec odvezli mě a mého bratra z ráje do pekla. Tak jsme tomu tehdy říkali. Jediné, co nám zůstalo, byl svět vzpomínek, kam jsme ve svých představách potají utíkali.
Příběhy, které původně vznikly pro autorčina syna, když měl různé potíže s chováním, se změnami a dalšími zábranami, které děti ve věku do šesti let potkávají. Řešení problémů běžnou cestou nepomáhalo.
Wrightova kniha jsou dva rományv jednom: strhující thriller o Tonym, a všednodenní soukromé drama Susan. Oba jsou stejně čtivé a jejich spojení má v sobě nenápadnou logiku.
Napínavá vyprávění pro všechny holky a kluky, kteří milují dobrodružství a nejraději by se místo školy vydali na nebezpečnou výpravu třeba na tuleně nebo dokonce na medvěda.
Válka za bílého dne, dychtivě očekávaný třetí díl Brettova mezinárodního bestselleru Démonského cyklu, je pokračováním příběhu o poslední vzpouře lidstva proti démonským hordám, které noc co noc vycházejí na povrch a požírají jej.
Ocitnout se mezi vikingy není žádný med. Smrdí cibulí, chrápou jako medvědi a neustále se vytahují, kdo pobil víc nepřátel. Jsou to ale vůbec vikingové, když nemají na přilbách rohy?! Téhle záhadě chce Bára přijít na kloub.
Malířské a kreslířské dílo Vlasty Vostřebalové Fischerové (1898-1963) bylo omezeno necelými dvaceti lety aktivní tvůrčí činnosti, ale na české meziválečné scéně patřilo k nejosobitějším projevům „nových realismů“.