Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
Profesor americké university, se vrací do rodného Holandska, aby řadou rozhovorů s muslimy, kulturními a veřejnými činiteli pátral po okolnostech a motivech, jež vedou zejména mladé Maročany k odmítání evropské kultury.
Kniha vznikla na základě stejnojmenné výstavy uspořádané
na FF UK u příležitosti rozporuplného 70. výročí přesunu této ukrajinské
vzdělávací instituce z Prahy do Mnichova.
Fenoménu Apple se publicista Leander Kahney věnuje přes deset let. Napsal tři knížky, včetně Cult of Mac. V knize Jony Ive – génius stojící za nejlepšími produkty Apple se zaměřil na viceprezidenta Apple pro průmyslový design.
Při putování po Balkáně, střední Evropě a Pobaltí autor opakovaně naráží na hranice dvou sousedních mocenských bloků – tápající Evropské unie a sílícího Ruska.
Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945–1989
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele?