Již 5. vydání praktické publikace je nejen aktualizováno, ale i podstatně přepracováno. Autor ukazuje oblast financování bydlení z hlediska kontextu osobních financí a propojuje oblast úvěrů s pojišťováním a s investováním.
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Ojedinělá kniha pojednává o způsobu hodnocení investičních projektů. Kromě běžně užívaných kritérií přichází s novými kritérii, která nejsou známa z běžné odborné literatury.
„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
Nákup a prodej privátní lékařské praxe může být životním obchodem každého lékaře anebo také noční můrou a zklamáním. Všem, kterých se to týká, je určena tato kniha. Po jejím přečtení se mohou zvýšit vaše šance, že vše dopadne k vaší spokojenosti.
Osmé, aktualizované vydání odráží veškeré změny v účetních a daňových předpisech nabývajících účinnosti od 1. 1. 2015. Novinkou v oblasti DPH je to, že od 1. 1. 2015 budou platit tři sazby DPH.
Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití takzvané nejlepší praxe (best practice) v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na nejlepší praxi ve vytváření pracovních míst, plánování, výběru, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců.