Každý, kdo má nedospělého syna, ví, že je třeba si s ním pohovořit o některých důležitých věcech. Jenže mnozí z nás rozhovor často odkládáme nebo ho vypustíme docela, protože jednoduše nevíme, jak začít.
Citlivá kuchyně není žádná "obyčejná kuchařka", kterých jsou stovky. Autorka, známá publicistka, má s citlivou kuchyní bohaté zkušenosti. Provází vás knihou se svým tradičním suchým humorem a nadhledem a nešetří historkami ze života.
Autoři popisují část podstatných výchovných problémů projevujících se v současné rodině a hlavně ve školním prostředí. Zaměřují se především na konkrétní příběhy a situace ve školním prostředí.
Autorka vychází z popisu různých aspektů života současné společnosti, v nichž se projevuje krize. Jako odbornice v oblasti pedagogiky a náboženské pedagogiky si klade otázku, do jaké míry může cestě z krize pomoci výchova k morálním hodnotám.
Soubor pracovních listů, s nimiž se děti mohou vydat na cestu poznání – objevovat vzájemné vztahy mezi objekty okolního světa, rozeznávat nejjednodušší geometrické útvary, osvojovat si číselné představy a posilovat vědomí logických vazeb.
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
Cílem knihy je předat čtenáři podstatné a výzkumy získané informace o současných dětech, a to v souvislosti s řešením situací, které běžně nastávají a souvisí se zvyšující se dětskou agresivitou.
Knížka věhlasné francouzské pediatričky Catherine Gueguenové, která se ve Francii stala ihned po vydání bestsellerem, je ojedinělá – objasňuje přímou souvislost mezi prostředím, ve kterém dítě vyrůstá, a zráním celé jeho osobnosti a především mozku.
Kniha postupuje po jednotlivých věkových obdobích dítěte od narození do 3 let, u každého poukazuje na specifika tohoto období, radí, co je vhodné procvičovat a jak příznivě působit na celkový vývoj.