Hra a prožitek představují nejefektivnější způsob předávání informací a osvojování si nových poznatků. Princip učení hrou vyzdvihuje také tato publikace, nabízející ve 23 kapitolách konkrétní a detailně připravené náměty pro práci s dětmi podle čtyř
V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.
Kniha plná písniček, her, pohybových improvizací i jednoduchých tanečků, říkadel, melodizací, divadelních dramatizací, hádanek a veselého kreslení na motivy čtyř ročních období a důležitých událostí roku z pohledu předškoláka.
Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem – ať už to bude student, či učitel.
Knihu tvoří soubor říkadel, lidových i původních, autorských pohádek, hádanek, doplňovaček, dramatizací, písniček, her a úkolů rozvíjejících u dětí dovednosti v oblasti řečové, pohybové, výtvarné, muzikální, motorické a rozumové.
Pracovní sešit určený pro práci s dětmi. Napomáhá rozvíjet sluchové vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov.
Pro mateřské školy a první ročník školy základní.
Než začnu psát, budu si s pastelkou hrát.
Soubor zábavných grafomotorických cvičení pomůže dětem předškolního věku i malým školákům při zdokonalování jemné motoriky, smyslového vnímání a vytváření technických dovedností.
Logopedická cvičení - soubor první, obsahuje dvacetdva pracovních listů k jedenácti hláskám. Některé listy a cvičení jsou zaměřeny na hlásky artikulačně jednoduché (M, P, B, V, F), jiné na artikulačně náročnější (C, S, Z, Č, Š, Ž).
Logopedická cvičení - soubor druhý, napomáhá dětem předškolního věku i malým školákům rozšiřovat slovní zásobu, zlepšovat vyjadřovací obratnost a přispívá k rozvoji sluchového vnímaní, zrakové orientace, sluchové i zrakové paměti.