Nejprodávanější e-knihy v roce 2016
ekonomie

Osobní finance: 2. aktualizované vydání - řízení financí pro každého - Petr Syrový, Tomáš Tyl
V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak nedělat hloupé začátečnické chyby a zbytečně se nepřipravovat o peníze. Každá chyba totiž může být dost drahá.
ekonomie
Ukázky

Osobní finance

254 Kč
Zákon o obchodních korporacích: s komentářem - Lucie Josková, Pavel Pravda
Zákon o obchodních korporacích je jedním z klíčových předpisů nového soukromého práva a s účinností od 1. 1. 2014 nahrazuje obchodní zákoník. Plné znění s úvodním komentářem.
ekonomie
Ukázky

Zákon o obchodních korporacích

127 Kč
107 zlatých pravidel úspěšného manažera: 2. vydání bestselleru - Richard Templar
Chcete patřit mezi manažery, kteří hladce a bez námahy postupují kupředu a budují úspěšně a rychle svou kariéru bez ohledu na zavedený systém, mezilidské problémy, nedosažitelné cíle a pracovní přetížení?
ekonomie
Ukázky

107 zlatých pravidel úspěšného manažera

229 Kč
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů - Hermann Scherer
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,
ekonomie
Ukázky

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

169 Kč
Ekonomie přírodních národů - Zdeněk Justoň
Světově ojedinělá výpravná kniha o hospodaření u "přírodních národů" odkud můžeme odvozovat i základy ekonomik dneška. "Krásná kniha, která propojuje mnohé, je hluboká a přitom se čte skoro jedním dechem.", Tomáš Sedláček
ekonomie
Ukázky

Ekonomie přírodních národů

248 Kč
Jak psát reklamní text: 4., aktualizované a doplněné vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha
(1x)
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
ekonomie
Ukázky

Jak psát reklamní text

246 Kč
Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace.
ekonomie
Ukázky

Krizová komunikace s médii

246 Kč
Management cestovních kanceláří a agentur - Ondřěj Kašťák, Milan Kittner, Eva Mráčková, Monika Palatková, Josef Šesták
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.
ekonomie
Ukázky

Management cestovních kanceláří a agentur

237 Kč
Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky.
ekonomie
Ukázky

Personalistika pro manažery a personalisty

212 Kč
Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství 'černé skříňky' - Jitka Vysekalová
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží.
ekonomie
Ukázky

Chování zákazníka

361 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 98 položek
<< < 1 .. 7 8 9 10 > >>