Nejprodávanější tituly - březen 2017

Dýchat s ptáky
Václav Cílek v této knize navazuje na předešlá díla (Krajiny vnitřní a vnější a Makom). Zabývá se znovu krajinou a místy, životním prostředím a klimatem.

Dýchat s ptáky

Vesmír v kostce
Bohatě ilustrované pokračování fenomenálního bestselleru Stručná historie času, v němž autor uvádí čtenáře do fascinujícího světa obecné relativity a kvantové mechaniky.

Vesmír v kostce

Sto důležitých věcí o matematice a umění, které nevíte (a ani nevíte, že je nevíte)
Matematika je nejen jedním z pilířů vědeckého bádání, ale dokáže nám osvětlit i mnoho zdánlivě všedních jevů z každodenního života.

Alex za zrcadlem
Autor se s vámi podělí o výsledky své ankety, ve které hlasovalo 30 000 respondentů o nejoblíbenější číslo na světě. Seznámí vás s fascinujícím počítačovým programem zvaným Hra života i se záludnostmi matematické logiky a exponenciálního růstu.

Alex za zrcadlem

Strom poznání
Jedna z hlavních myšlenek knihy souvisí s pojmy „strukturní determinismus" a „autopoiesis": Organismus vnímá pouze takovou realitu, která odpovídá jeho vlastní struktuře, a má tendenci tuto strukturu replikovat, utvářet sebe sama.

Strom poznání

Vesmír jako na dlani
Autor využil lidské představivosti, která je každému dána, a popisuje a vykládá složité fyzikální pojmy a mechanismy pomocí obrazů a vizuálních představ.

Vesmír jako na dlani

Malá kniha velkých náhod
Britský geometr John Martineau nabízí velmi neortodoxního průvodce naší sluneční soustavou.

Malá kniha velkých náhod

Slunce, Měsíc a Země
Ve 28 krátkých kapitolách doplněných diagramy nás autor zavede do problematiky vzájemných pohybů těchto tří vesmírných těles.

Slunce, Měsíc a Země

Stezkami záhadných zvířat
Vzrušující výpravy po stopách neznámých zvířat! Dávno neplatí Cuvierův názor ze začátku 19. století, že všechna velká zvířata žijící na této planetě byla již objevena a popsána. Stále jsou objevovány nové druhy živočichů, velkých i malých.

Stezkami záhadných zvířat

Fraktalista

Otec fraktální geometrie Benoit Mandelbrot (1924–2010) líčí ve svých pamětech zevrubně svou životní a vědeckou dráhu, která byla téměř stejně kostrbatá jako objekty, jejichž studiem se proslavil.

Fraktalista