Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce.
Nová kniha autora oblíbené Knížky nás originálním a hravým způsobem vtahuje do světa barev, jejich kombinací a míchání. Stránky plné barevných otisků prstů, skvrn a šmouh rozvíjejí dětskou představivost, vedou je k poznávání barev.
Tak trochu anarchistická knížka německého biologa o tom, jak dětem umožnit navrátit se k jejich přirozenosti. Patlání se v bahně, stavění tajných domečků, chytání zvířat? Unikněte s námi ze zajetí betonu a krásně vybavených hřišť.
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností.
Kniha potěší učitele a vychovatele volající po širší nabídce kolektivních herních aktivit s netradiční, ale oblíbenou pomůckou – padákem. Nabízí na padesát her s padákem a v poslední kapitole je doplněna hrami se stuhami a šátky.
Publikace představuje soubor rozmanitých námětů k činnostem s dětmi předškolního a mladšího školního věku. Aktivity jsou členěny do bloků, každý blok je uveden motivačním příběhem.