Nejprodávanější tituly v roce 2017
ekonomie

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem - Zdeněk Bauer,  kol. - 10%
(1x)
Těžištěm první poloviny knihy je tvoření slov (účinných obchodních názvů) a morfologie. Také jejich známková ochrana a propagace. Těžištěm druhé poloviny knihy jsou medailonky úspěšných obchodních firem a značek 19. a 20. století.
ekonomie
Ukázky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

389 Kč
350 Kč
Praktický průvodce českými účetními výkazy v anglickém jazyce aneb překlad z češtiny do angličtiny - Zuzana Černá - 10%
Cílem publikace je přehlednou, srozumitelnou a v rámci možností i zábavnou formou seznámit uživatele s anglickými slovíčky a výrazy, které se používají a jsou nutné jak pro tvorbu finančních výkazů v anglickém a českém jazyce.
ekonomie
Ukázky

Praktický průvodce českými účetními výkazy v anglickém jazyce aneb překlad z češtiny do angličtiny

299 Kč
269 Kč
Adaptujte se: Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary - Tim Harford - 10%
(1x)
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké politické a ekonomické výzvy, jako jsou války nebo ekologické katastrofy, vůdce s kolosální vizí a experty se správnou strategií či zcela jinou kategorii lidí?
ekonomie

Adaptujte se

365 Kč
329 Kč
Circus politicus - Christophe Deloire, Christophe Dubois - 10%
(1x)
Circus politicus znamená v našem porozumění globalizaci rozhodný obrat. Ta se přestává díky této knize jevit jako abstraktní a neosobní proces. Její mechanismy se inkarnují ve směšných mocipánech.
ekonomie
Ukázky

Circus politicus

299 Kč
269 Kč
Finanční matematika pro každého: 8. rozšířené vydání - Petr Dvořák, Jiří Málek, Jarmila Radová - 10%
Kniha vysvětluje základní matematickými postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy.
ekonomie

Finanční matematika pro každého

349 Kč
314 Kč
Hudba v televizní reklamě: Struktura hudební složky reklam v českých televizích - Radim Bačuvčík
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná.
ekonomie
Ukázky

Hudba v televizní reklamě

69 Kč
Sebepoznání, sebeřízení a stres: Praktický atlas sebezvládání – 3., doplněné vydání - Jiří Plamínek - 10%
Třetí vydání úspěšné publikace je přehledněji uspořádáno a doplněno o nové poznatky a zkušenosti. Obsahuje šest nových tabulí, věnovaných kontextu sebezvládání - úspěchu, vitalitě a biologickému a společenskému rámci lidského života.
ekonomie

Sebepoznání, sebeřízení a stres

289 Kč
260 Kč
Tentokrát je to jinak: Osm století finanční pošetilosti - Carmen M. Reinhartová, Kenneth Rogoff - 10%
Publikace předních amerických univerzitních ekonomů C. M. Reinhartové a K. S. Rogoffa si klade otázku, proč státy již řadu století opakovaně procházejí různými typy finančních krizí, jako jsou neschopnost splácet dluhy, bankovní paniky...
ekonomie

Tentokrát je to jinak

498 Kč
448 Kč
Teorie dynamické efektivnosti - Jesús Huerta de Soto - 10%
(1x)
Profesor Jesús Huerta de Soto je jedním z nejvlivnějších evropských autorů rozvíjejících myšlenkový odkaz dnes stále populárnější rakouské ekonomické školy.
ekonomie

Teorie dynamické efektivnosti

499 Kč
449 Kč
Leadership: Lídrem jednoduše a přirozeně - Steve Radcliffe
Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit.
ekonomie
Ukázky

Leadership

212 Kč
Zobrazuji 111 - 120 z 285 položek
<< < 1 .. 10 11 12 13 14 .. 29 > >>