Hry s míči rozvíjejí obratnost a pohybové schopnosti. Soubor her a cvičení obsahuje řadu námětů pro hry s míči různých velikostí, pomocí nichž se zábavnou formou procvičuje házení, koulení, kopání, odrážení pomocí pálky a hole.
NÁPADNÍK PRO ŠIKOVNÉ DĚT I A PLASTELÍNU je knížka plná hravosti. Pro vás, kteří si s dětmi rádi hrajete, bude snadné (podle obrázku a básničky) uplácat žížalu, opici, slona, žraloka či blechu…
Rozvádíte se a není vám nejlépe? Jistě si uvědomujete, že v této nelehké situaci jde především o vaše děti, jimž byste měli věnovat zvýšenou pozornost a něhu, nikoli na ně přenášet své starosti.
Zamíchej kaši doleva. Zamíchej kaši doprava. Navlékni na šňůrku barevné korálky. Nakresli veliké kapky deště... V tomto pracovním sešite najdete velké množství zábavných cvičení na uvolnění ruky.
Procvič si tahy. Procvič si čáry. V tomto pracovním sešite najdete spoustu cvičení od těch úplně nejjednodušších až po ty složitější na procvičování tahu, čar a psaní písma. Sešit je určen pro děti z prvních tříd.
Jedete s dětmi na školu v přírodě a hledáte náměty na zpestření výuky? Právě jste je našli! Kniha má pomoci učitelům, vychovatelům, vedoucím turistických oddílů a všem, kteří tráví čas s dětmi.
Tato publikace je zdrojem četných cvičení, jež lze snadno kopírovat. Cvičení využívají hru a výtvarnou činnost, která pomáhá truchlícím dětem používat jemnější výrazy pro emoce, jako je stud, zoufalství a žárlivost.
Publikace předkládá popis diagnóz, s nimiž se mohou pedagogové běžných mateřských a základních škol v rámci edukačního procesu setkat, a detailně se zabývá realizací ucelené rehabilitace a podporou rozvoje hybnosti u dětí s tělesným postižením.
Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace.
Kniha pražské teatroložky, která se podílí mj. na několikasvazkovém projektu České divadelní encyklopedie, detailně přibližuje nejméně známou součást jezuitského divadla.
Obsah knihy vychází z faktu, že častým zdrojem nežádoucího chování dětí a mládeže jsou chybná osobní pojetí výchovy, učení, vyučování a pedagogické komunikace jednotlivých rodičů, vychovatelů a učitelů.
Autorka navazuje na svou knihu Maminko nezpívej. Opět s nadhledem zaznamenává zážitky a zkušenosti s výchovou postižených synů a pozornost věnuje i rodičům. Také vás starost o děti vyčerpává? Nikdy nemůže být tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř.
V publikaci naleznete zajímavé náměty do tematického okruhu Příprava pokrmů. Součástí jsou nejen konkrétní receptury, ale též informace o významu jednotlivých surovin. Vše je doplněno pracovními listy pro žáky a učitele.
Knihu využijí nejen aktivní rodiče, hledající vyžití v rámci společně stráveného času s dětmi, ale i mateřská a rodinná centra, stejně jako vedoucí cvičení určených pro rodiče a děti a v neposlední řadě i centra volného času a domy dětí.
Kniha vychází z vlastní autorčiny zkušenosti. Sleduje krok za krokem cestu k přijetí dítěte s handicapem, snaží se nabídnout i určité způsoby, jak může rodič pomoci sám sobě, aby měl dost sil překonat počáteční zklamání a bezmoc.
Komunikace znamená pro rodiče radost, prožitek společně stráveného času, větší poznání svého dítěte. Je to chvíle a příležitost k vysvětlení, objasnění věcí a nedorozumění. Díky vzájemné komunikaci se lépe navzájem chápeme.
"Otevřeně a upřímně předesílám, že vše, co začínáte číst ..., bude čistě osobní výpovědí někoho, kdo se s radostí i jistým uspokojením ohlíží za klopotnou, ale smysluplnou cestou logopedie, za více než čtyřicetiletým potýkáním se s vadami a poruchami řeči.