Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků.
Jsou radikální muslimové opravdu v menšině? Jak
malá je tato menšina? Zastává umírněná většina
liberální hodnoty? Kdo je vlastně onen často vzývaný
„umírněný“ muslim? A je islám mírumilovné náboženství,
které bylo „uneseno“ teroristy?
Deset předních akademiků z deseti různých vědních oborů zkoumá zamýšlené i nezamýšlené důsledky nárůstu populace a hospodářského růstu. Jaké jsou dopady populačního růstu?
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody.
Kniha je jedinečná v Čechách i v bývalém Československu, neboť je vůbec prvním dílem o Aleutských ostrovech a jejich obyvatelích, které zde bylo vydáno. Knižní text je doprovázen více než 300 fotografiemi.
Odborná publikace psaná čtivou formou doprovázená velkým množstvím barevných i černobílých historických i současných fotografií. To vše na téma romského šperku jako součásti tradiční romské kultury.
Publikace představuje výchovu dítěte jako významnou sociálně komplexní činnost, jejíž zákonitosti působí v kontextu každodenních zkušeností a prožitků vychovávaného i vychovávajícího.