Nejprodávanější Kniha v roce 2017
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého: Umění jednat s druhými lidmi - Paul McGee - 10%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

319 Kč
287 Kč
Konečná krajina - Keiko Sei - 10%
Kniha esejů je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání se západním světem (především Japonskem).
média a komunikace

Konečná krajina

332 Kč
299 Kč
Moc a nemoc televize Nova: Svědectví o lidech a jejich ambicích - Jan Vávra - 10%
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace

Moc a nemoc televize Nova

247 Kč
222 Kč
Jak novináři manipulují: Stanice CBS očima svého reportéra - Bernard Goldberg - 10%
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

299 Kč
269 Kč
Politická komunikace: Od res publica po public relations - Jan Křeček - 10%
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace

Politická komunikace

199 Kč
179 Kč
Dynamické reklamy: Krok za krokem - David Bauckmann - 10%
(1x)
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností.
média a komunikace

Dynamické reklamy

199 Kč
179 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace - Barbora Osvaldová - 10%
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace

Co je bulvár, co je bulvarizace

180 Kč
162 Kč
Tahle země je naše: Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě - Tomáš Samek - 10%
(4x)
Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů.
média a komunikace

Tahle země je naše

385 Kč
347 Kč
Zákon o ČTK: Transformace na půli cesty: Vývoj vztahů mezi politickou a mediální sférou v České republice v 90. letech 20. století se zaměřením na ČTK - Ludmila Trunečková - 10%
Monografie zachycuje, jak se v 90. letech vyvíjely vztahy mezi politickou a mediální sférou v Česku, jak politická sféra ovlivnila transformaci ČTK.
média a komunikace

Zákon o ČTK: Transformace na půli cesty

220 Kč
198 Kč
Marketing management - Kevin Lane Keller, Philip Kotler - 10%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 290 Kč
2 061 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 29 položek
<< < 1 2 3 > >>