Vycházíte vstříc již dopředu všem, s nimiž jednáte? Ustupujete, protože přeci moudřejší ustoupí? Necháváte si všechno líbit a často vás napadne, že byste raději byli nejmenší na celém světě? Pokud ano, pak kniha Asertivní žena byla napsána právě pro vás.
Bolí vás záda z věčného sezení u počítače nebo stání v práci? Máte bolesti po úrazu či natažené svaly z cvičení, bolesti hlavy, krku, páteře, nohou, ramen apod.? Nezoufejte a spolu s námi si zacvičte pod dozorem renomovaného českého autora.
Výkonnost pracovníka a pracovní hodnocení jsou velká a stále se vyvíjející témata psychologie práce a organizace. Není na světě snad firma, která by se právě těmito oblastmi nemusela intenzivně zabývat.
Také máte dojem, že porady jsou "zbytečným mrháním času" či "nenasytným žroutem energie"? Přemýšlíte o tom, jak čas strávený na poradách nepromrhat, jak udělat z porad efektivní setkání pracovníků, namísto nudné hodinky podřimování?
Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera.
V čtivé knížce se seznámíte s možnostmi zdokonalení své komunikační soustavy, poznáte dvanáct příčin odlišností lidských názorů a stanovisek a dozvíte se, jak lze či nelze tyto odlišnosti překonat.
Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích.
Co se vám vybaví, když slyšíte slovo kritika? V drtivé většině lidí vzbuzuje kritika jen malé nadšení. Téměř nikdo nemá kritiku rád. A to i přesto, že v naší společnosti kritizuje kdekdo kdekoho za kdeco. Je to paradox.
Klíčovou otázkou zkoumanou v této knize je, že každý z nás i tehdy, když všechno relativizuje a nic za jisté nemá, přece si je naprosto jist tím, že smrt ho jednou potká.