Jedná se o fotografickou knihu živé přírody očima kolektivu 21 autorů. Cílem této publikace je na 251 fotografiích přiblížit čtenáři mnohotvárnost i krásu naší přírody a představit mu svými snímky i ty živočichy, které lze pozorovat jen vzácně.
Publikace vydaná při příležitosti výstavy Richard Deacon / Free Assembly pořádané ve druhém patře Městské knihovny (13. 4. – 17. 9. 2017). Připravila Galerie hlavního města Prahy a Julian Heynen, kurátor výstavy.
Katalog Sympozium Litomyšl 6 rekapituluje letošní litomyšlské Sympozium a výstavu v tamní renomované Galerii Miroslava Kubíka.
Sympozia se zúčastnilo 7 italských a českých tvůrců.
Přelom století je fascinující epochou, během které se z metropole na Dunaji stává centrum umělecké moderny. Dominujícími uměleckými styly jsou historismus, secese a expresionismus, které po sobě následují v rychlém sledu.
Monografie o uměleckém odkazu jednoho z nejvýznamnějších českých scénografů druhé poloviny 20. století Zbyňka Koláře sleduje jeho celoživotní tvorbu, během níž vytvořil téměř čtyři stovky inscenací, především pro velké divadelní scény.
Katalog vydaný k výstavě v kostele sv. Vavřince v Klatovech v říjnu 2016
Společný umělecký projekt dvou přátel, malíře a sochaře, významných nejen v našem, ale i evropském kontextu výtvarného umění.
Norma, normativita, normalizace…
Čtenáři se nabízí nejen srovnání českých normalizačních a postkomunistických seriálů, ale i jejich poselství, která nemusí být tak odlišná, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Ani Bůh ani člověk. Slova, obrazy a středověká úzkost z výtvarného umění je jednou z recentních prací Herberta L. Kesslera, která vyšla poprvé v roce 2007 jako součást ediční řady zabývající se literárními prameny k výtvarným dílům.
Ve své první a nejradikálnější knize, nazvané jednoduše Díla, se Édouard Levé (1965-2007) představuje jako podvratný eklektik, teoretický kutil a obsedantní vynálezce takřka rousselovského formátu.
Výpravná publikace představuje dílo jedné z nejosobitějších současných umělkyň. Sochařka a malířka Erika Bornová vychází ve své tvorbě z autobiografických námětů, avšak nechává diváky na pochybách, kde je hranice mezi skutečností, snem a fantazií.
Ztvárnění mužského aktu patří bezesporu mezi nejobtížnější umělecké disciplíny, fotograf JANSI za svou téměř třicetiletou fotografickou kariéru dosáhl v tomto oboru skutečného mistrovství.