Chcete vstoupit na cestu podnikání nebo cestu transformace svého podnikání? Na cestu, která bude dávat smysl? Inspirujte se knihou První krok, která pomáhá abychom pracovní cestu žili jako celistvá osobnost.
Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat.
Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů.
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z praktického pohledu prostřednictvím příkladů k procvičení.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
Diplomová práce Michala Stupavského s názvem Behaviorální finance – Implikace pro investory je jednou z prvních odborných prací, které se tímto tématem zabývají u nás.
Jedná se o soubor poznatků z praxe Vladimíra Johna, který řídí nadnárodní holdingovou společnost Meriglobe, zabývající se poradentstvím v oblasti podnikání.
Příručka k implementaci vedení založeného na delegování pravomocí do vaší organizace. Praktické rady a nástroje inspirované úspěšnou knihou o vedení Otočte loď!