Nejprodávanější tituly - duben 2018

Posvátná geometrie
Geometrie, aritmetika, hudba a kosmologie - čtvero velkých svobodných umění. Tvoří zárodek základních univerzálních jazyků a nalézáme je prakticky ve všech známých kulturách.

Posvátná geometrie

Svět vymezený a neomezený
Tradice pythagorejství poutala pozornost pro své názory a tabu již v 6. století př. n. l. Následovníci Pýthagory bývají považováni za zakladatele matematického uvažování či objevitele číselných poměrů hudebních harmonií.

Svět vymezený a neomezený

Jazyk matematiky
Devlinova kniha podává přehledný obraz současné matematiky a historického vývoje jejích nejzajímavějších oblastí, zároveň vyzdvihuje její základní rysy, jimiž je jednoduchost, čistota, přesnost a elegance.

Jazyk matematiky

Tajemství vesmíru odhaleno
Kniha přináší, na základě nových, vědě zatím neznámých důkazů, novou vizi zániku, vzniku a současného stavu vesmíru, podstaty hmoty a prostoru, gravitace a mnoha dalších dějů ve vesmíru. Přináší i nové objevy, není však v souladu s dnešní vědou.

Tajemství vesmíru odhaleno

Hyperprostor
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor