Nejprodávanější e-knihy v roce 2018
společenské vědy

Politické systémy anglosaských zemí - Pavel Hlaváček, Petr Jurek
Kniha Politické systémy anglosaských zemí představuje pokus o nahlédnutí na ústavní a politické systémy vybraných anglosaských zemí.
společenské vědy
Ukázky

Politické systémy anglosaských zemí

149 Kč
Cesty za smyslem literárního díla - Milan Jankovič
Publikace obsahuje vybrané studie a články literárního vědce Milana Jankoviče. Tématem studií je zejména otázka po smyslu literárního díla a jeho vnímání či opakované promýšlení Mukařovského konceptu sémantického gesta.
společenské vědy
Ukázky

Cesty za smyslem literárního díla

190 Kč
Historické vědomí obyvatel České republiky perspektivou sociologického výzkumu - Jiří Šubrt, Jiří Vinopal
Kniha otevírá nový pohled na zkoumání vztahu lidí k dějinám a jejich představ o minulosti. Historické vědomí je zde sociologickou perspektivou prezentováno nejen jako látka pro teoretické uvažování, ale především pro empirický výzkum.
společenské vědy
Ukázky

Historické vědomí obyvatel České republiky perspektivou sociologického výzkumu

170 Kč
Kulturní život a my - Radim Bačuvčík
Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů.
společenské vědy
Ukázky

Kulturní život a my

69 Kč
Příběhy (ne)obyčejných profesí - Lenka Krátká (ed.), Miroslav Vaněk (ed.)
Kolektivní monografie Příběhy (ne)obyčejných profesí představuje osudy a vzpomínky mužů a žen vykonávajících několik zdánlivě „obyčejných“ profesí (armáda, bezpečnost/policie, hasiči, pohostinství, maloobchod, zdravotnictví, výtvarné umění atd.)
společenské vědy
Ukázky

Příběhy (ne)obyčejných profesí

270 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
společenské vědy
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
Marketing management: 14. vydání - Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
společenské vědy
Ukázky

Marketing management

1 947 Kč
O duši, šílenství a genialitě - Jaroslav Vacek
Tato kniha je kniha o duši, o nemocech duše a o genialitě od biblického starověku až po současnost.
společenské vědy
Ukázky

O duši, šílenství a genialitě

154 Kč
Public relations a zpravodajství: Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii - Jan Tomandl
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
společenské vědy
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil
Kniha se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování.
společenské vědy
Ukázky

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

69 Kč
Zobrazuji 91 - 100 z 207 položek
<< < 1 .. 8 9 10 11 12 .. 21 > >>