Hippolyt Soběslav Pinkas patřil k malířům, kteří dokázali sledovat aktuální umělecké tendence (realismus), a přestože je dnes známější jeho vnuk Jiří Voskovec, náleží mu díky malířské tvorbě i posilování česko-francouzských vztahů.
Na dvanácti vybraných příkladech z nejrůznějších období malířské tvorby V. Kandinského jsou pomocí stručných textů popsána důležitá témata a techniky abstraktní malby.
Publikace vyšla u příležitosti autorovy výstavy v Topičově salónu v prosinci 2017. Obsahuje 50 reprodukcí obrazů, které byly na výstavě vystaveny. Obrazy vznikly během posledního pobytu v Peru.
Andělé i démoni, světice i prostitutky, osamělí autoerotici i davy přicházejí z bohatého a složitého světa, ve kterém existuje láska, něha a laskavost, pronásledované násilím a smrtí.
Pod funerálně – milostným názvem otvírá se deník malíře, současného umělce žijícího na maloměstě uprostřed Moravy, mimo kulturní centra. Bez svého galeristy, zato s rezatým kocourem a ženou vřetenovitých údů a bystrého úsudku.
Katalog výstavy Něco třetího mezi chaosem a řádem přibližuje výstavu konanou od 22.6. do 28.8.2017 v Severočeské galerii moderního umění v Litoměřicích, v rámci které byli prezentovány všechny zásadní Kopeckého období a způsoby práce.
Předkládaná kniha si neklade za cíl stanovit přesné datum či konkrétní dílo coby „počátek domácího obrázkového seriálu“, ale podrobně mapuje tendence, které k ustavení domácí varianty komiksové tvorby vedly.
Kniha dokumentuje umělecké a prostorové intervence v kostele Nejsvětějšího Salvátora v Praze u Karlova mostu v letech 2009–2016 a v několika případech i umělecké a architektonické počiny v jiných církevních i necírkevních prostorech.