Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945–1989
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele?
Kniha, v níž třináct autorů kriticky reflektuje z různých pozic různým filosofickým a politickým jazykem současný stav teorie a praxe demokracie a občanské společnosti na úrovni domácí, evropské i globální.
Kniha byla napsána s cílem pomoci Evropanům v uskutečnění dialogu s muslimy. Její autor si klade za cíl pochopení muslimské mentality a názorně popisuje, jakých věcí se v dialogu raději vyvarovat.
Práce se zabývá problematikou kulturní identity etnických skupin v moderní společnosti Mexika, zkoumá její povahu a podstatu a hledá možnosti jejího uchování.
Kniha je jedinečnou antologií esejů, jejichž autoři, psychoterapeuti, pocházející z různých zemí a kultur, se pokouší vyjádřit k otázkám, jimiž se zabývají spíše představitelé jiných společenských věd, sociologové, antropologové či politologové.
Sborník příspěvků ze společenských a přírodních věd k problematice Šumavy a Pošumaví, který vydává s převážně dvouletou periodicitou Muzeum Šumavy Sušice; VIII. svazek vychází nově ve spolupráci Muzea Šumavy a spolku Scriptorium.
Základem knihy je přehled nejnovějšího vývoje základních špičkových technologií v jejich společenském a ekonomickém kontextu a rozbor dopadu jejich nasazení v globálním měřítku, které již probíhá nebo k němuž může rychle dojít.