O Paulu Morphym (1837-1884) byly napsány desítky knih a Maróczyho dílo patří k těm nejzdařilejším. Oba díly obsahují celkem 290 komentovaných partií, uspořádaných chronologicky od roku 1849 do 1869, kdy Morphy skončil svoji šachovou kariéru.
O Paulu Morphym (1837-1884) byly napsány desítky knih a Maróczyho dílo patří k těm nejzdařilejším. Oba díly obsahují celkem 290 komentovaných partií, uspořádaných chronologicky od roku 1849 do 1869, kdy Morphy skončil svoji šachovou kariéru.
Monografie se zabývá srovnáním účinnosti intervenčního silového programu pro stimulaci vytrvalostní síly velkých svalových skupin, a to na nestabilních a stabilních plochách.
Autor se věnuje především základní otázce, jak lze provádět squashové údery přirozeně a zároveň efektivně. V souladu s tím se nejprve zabývá úplnými squashovými základy, jakými jsou držení a příprava rakety nebo pohyb k míčku.
Kniha vzpomínek Miloslava Součka, jednoho z nejlepších soutěžních a motokrosových jezdců poválečného Československa, nás přenese do doby, kdy motocykly domácí výroby Jawa, ČZ a ESO patřily k absolutní světové špičce.
12 a 1 cvičení metody Body2Brain má řadu výhod – fungují okamžitě, můžete je vyzkoušet kdekoli, nebudete potřebovat žádné pomůcky, stačí vám pár minut a hlavně: zasloužíte si je!
Druhé, doplněné vydání publikace obsahuje ilustrovaný popis technických prvků, zaměřuje se na základní všeobecnou přípravu začínajícího fotbalisty a prohlubuje jeho technické dovednosti podle rozdělení herních postů – obránce, útočník, brankář.
Výkladový slovníček 80 hesel většinou nevalně srozumitelných termínů, s nimiž se pravidelně potýká fotbalový fanoušek a bez něhož dnes nelze usedat k televizním přenosům.
Je normální po padesátém roce věku začít soutěžit v letecké akrobacii? To je otázka, ale fakt, že to jde, je popsán v této publikaci. Dá se v ní nalézt popis zábavné cesty k takovému počinu.
MUDr. Jana Kombercová v knize popisuje zkušenosti ze své více jak čtvrtstoletí trvající praxe v oblasti celostní medicíny. V průběhu let se jí pomalu dařilo spojovat medicínu klasickou (školní) s medicínou alternativní.