Prokoukněte druhé lidi podle výrazu jejich tváře! Díky této knize odhalíte, co si o vás ostatní skutečně myslí, co cítí nebo zda vám lžou – a to téměř ve všech osobních a pracovních situacích.
Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti.
Jste na manažerské pozici a zamotala vám hlavu teorie lídrovství? Myslíte si, že nemůžete být lídry, protože jste se nenarodili se správnými schopnostmi nebo nemáte potřebné charisma? Netušíte, jaké kompetence k výkonu role lídra potřebujete?
Na světě je už víc než sedm miliard lidí - vrážíme do sebe v davu, nadáváme si v nekonečných kolonách aut, dokonce i v přírodě je čím dál těžší najít tiché zákoutí. Přesto se řada z nás cítí osamělá. Proč tomu tak je?
Vydejte se na inspirující jízdu a odhalte tajemství, jak dosáhnout skutečného úspěchu a spokojenosti. V poutavém příběhu najdete návod, jak překonat nepříznivé okolnosti a dostat ze sebe i z druhých to nejlepší.
Získejte klíč ke své kráse. Objevte svou jedinečnost a staňte se hvězdou svého života! Tento bohatě ilustrovaný osobní průvodce okořeněný praktickými cvičeními vás vezme na vzrušující cestu za nalezením vlastního stylu, sebevědomí a charismatu.
Spočívá tajemství úspěchu v manažerském i osobním životě ve schopnostech, inteligenci nebo je za tím něco jiného? Jak může každý posílit ty oblasti, které jsou pro dlouhodobou úspěšnost nejdůležitější? Odpovědi najdete v této ojedinělé knížce.
První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image.
Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe.
Na příkladech z pracovního i soukromého života zjistíte, jak a proč si budovat svou osobní značku, jak rozvíjet pevnou síť vztahů, jak jednat přesvědčivě, využívat přirozené zájmy lidí, ale také jak pracovat s emocemi.