Reprint původního vydání z podzimu 1938 v počtu 50 výtisků vychází z exempláře č. 24, podepsaného autorkou v roce 1957. Bibliofilský tisk doplněný ilustracemi Zdenka Rykra.
Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou.
Kniha Trafology je bohatou fotodokumentací více jak 200 výstav, večírků, graffiti jamů, práce a denodenního života v ateliérech pavlačového domu i všech lehce bizarních akcí, které v Trafačce za dobu její existence proběhly.
Práce z Kalifornie mají jasný cíl: představují tvorbu výjimečných grafických designérů, kteří nejenže žijí a pracují v Kalifornii, ale současně přímo interpretují téma Kalifornie a vyjadřují se k němu.
Třetí díl ediční řady Moderní česká kniha je věnován tvorbě Josefa Čapka. Zaměřuje se především na nejviditelnější část práce pro knihu - na obálky, kterými se Čapek ve dvacátých letech minulého století výrazně zapsal do dějin moderní knižní kultury.
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.
Katalog publikovaný u příležitosti výstavy malíře Jiřího Jilovského pořádané v Galerii Roberta Guttmanna. Jiří Jílovský je znám jako umělec vycházející z vrcholné secese a tvůrce drobné grafiky rozmanitých forem, technik, stylů a motivů.