Jemné doteky uvolňují napětí. Kraniosakrální terapie přispívá k budování pocitu důvěry a bezpečí a pomáhá vyrovnat se i s následky komplikovaného porodu.
Autoři popisují část podstatných výchovných problémů projevujících se v současné rodině a hlavně ve školním prostředí. Zaměřují se především na konkrétní příběhy a situace ve školním prostředí.
Kniha je volným pokračováním knihy "Jak porozumět sobě a dětem aneb co je dobré si uvědomit a o čem nevíme.” Tato kniha vznikla na základě mých hlubinných poznatků v rodině.
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Změny v oblasti vzdělávání jsou na celém světě předmětem intenzivního zájmu výzkumníků, politiků, učitelů i ředitelů škol a rodičů. Stále však zaznamenáváme, že značný počet pokusů o koncepční změny ve vzdělávání selhává.
Kniha postupuje po jednotlivých věkových obdobích dítěte od narození do 3 let, u každého poukazuje na specifika tohoto období, radí, co je vhodné procvičovat a jak příznivě působit na celkový vývoj.
The book should be welcomed as a golden opportunity to reinforce the power modern physiology has to challenge thousands of years of cultural conditioning.