Nejprodávanější Kniha v roce 2018

Kompaktní vesmír - 11%
Vydejte se s námi na výlet od známých planet naší sluneční soustavy až do miliardy světelných let vzdáleného hlubokého vesmíru!

Kompaktní vesmír

Matematický vesmír - 11%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Trhlina ve stvoření světa - 6%
Tato kniha byla napsána pro každého, koho zajímá, jak podivuhodné vědecké objevy ovlivňují náš pohled na svět a pomáhají utvářet naši kulturu.

Trhlina ve stvoření světa

Planety - 11%
Rozšířené vydání, doplněné Mgr. Michalem Švandou o nové poznatky z planetologie je netradičním průvodcem světem planet. Popisuje a obrazově dokumentuje nejzajímavější místa na planetách a jejich družicích, ...

Planety

Malá kniha velkých náhod - 11%
Britský geometr John Martineau nabízí velmi neortodoxního průvodce naší sluneční soustavou.

Malá kniha velkých náhod

Měsíc známý i tajemný - 11%
Kniha známého brněnského astronoma Pavla Gabzdyla je tentokrát věnována Měsíci velmi netradičním způsobem a je určena všem pozorovatelům vesmírného dění bez rozdílu.

Měsíc známý i tajemný

Osudová přitažlivost gravitace - 6%
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Podívej se do vesmíru - více než 70 odklápěcích okének - 11%
Podívejte se s touto dětskou encyklopedickou knížkou s odklápěcími okénky do vesmíru! Pod každým z více než 70 okének najdete odpovědi na nejčastější otázky, které se tohoto tématu týkají - například jak vznikl Měsíc, proč hvězdy svítí atd.

Podívej se do vesmíru - více než 70 odklápěcích okének

Před velkým třeskem - 6%
Clegg ve své knize sleduje, jak se proměňovaly představy lidí o vzniku vesmíru - počínaje mýty o božském stvoření až po převratnou ideu vesmíru vzniklého nepředstavitelným výbuchem "z ničeho".

Před velkým třeskem

Tajemství vesmíru odhaleno
Kniha přináší, na základě nových, vědě zatím neznámých důkazů, novou vizi zániku, vzniku a současného stavu vesmíru, podstaty hmoty a prostoru, gravitace a mnoha dalších dějů ve vesmíru. Přináší i nové objevy, není však v souladu s dnešní vědou.

Tajemství vesmíru odhaleno