Skutečně platí, že se máme chovat k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám?Jak je možné konstruktivně využívat rozdílů mezi lidmi?Do jaké míry určuje osobnostní typ člověka způsob, jakým jej lze motivovat?
Kniha zkušeného psychologa a autora celé řady populárně-odborných publikací má přispět k zamyšlení nad sebou samým a k reálnějšímu vnímaní vlastní osobnosti. V úvodu se autor věnuje teorii osobnosti člověka.
Čtivě a srozumitelně napsanou knihu sestavil autor, který má jako konzultant a psycholog bohaté zkušenosti s výběrem tisíců lidí v českých, německých a slovenských firmách.
Když se koučuje dobře, přicházejí výsledky, které nás mohou posunout. To vypadá jednoduše. Stačí se přece naučit pár základních formulí a postupů a kouč je na světě. Je to jako vařit polévku – a nakonec tam „vraž“ vejce, zamíchej a můžeš podávat.
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,
Většina z nás se v některých situacích cítí trochu nejistě — ať už jde o to vejít do místnosti plné cizích lidí, jít na večírek, mluvit před publikem, zúčastnit se nějaké společenské akce nebo prostě jen mluvit s někým mezi čtyřma očima.
Kniha, která je ojedinělá na českém a slovenském trhu a dlouho zde chyběla, se zaměřuje na klíčové téma podnikové informatiky, kterým je dosažení souladu mezi podnikáním a IT, respektive mezi manažery byznysu a manažery IT.