Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka v roce 2018
média a komunikace

Sensační podívaná!
Báječné! Sensační! Světová novinka!!!! Poprvé zde! KOSMOGRAF, div mechaniky a optiky. Těmito slovy oznamoval dobový tisk s největší pravděpodobností první kinematografické představení v Kladně.
média a komunikace

Sensační podívaná!

108 Kč
Kdo řídí internet
Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století začal narušovat moc jednotlivých státních správ, a následném boji vlád o ovládnutí nového média. Je to také příběh smrti snu o kyberkomunitách, které si vládnou samy.
média a komunikace

Kdo řídí internet

253 Kč
Média, kultura a náboženství
Teoretické a publicistické práce pedagogů a odborných spolupracovníků školy.
média a komunikace

Média, kultura a náboženství

215 Kč
Proč ženy muže už více chápou
David Gruber, génius mezilidské komunikace, nás ve své knize "Proč ženy muže už více chápou" opět zavádí do světa mužů a žen, jejich vzájemné přitažlivosti, ale také neporozumění, sporů a odlišností.
média a komunikace

Proč ženy muže už více chápou

157 Kč
Dynamické reklamy
(1x)
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností.
média a komunikace

Dynamické reklamy

179 Kč
Mediální smrt konsenzu
(1x)
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která – byť v podstatě nevyřčeně – operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze.
média a komunikace

Mediální smrt konsenzu

234 Kč
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace

Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009

247 Kč
Literatura a média
(1x)
Rámcovým tématem je vztah literatura médií, přičemž pojem média je chápán v nejširším slova smyslu. Úvodní text se věnuje transpozici evangelijní zvěsti do písemného kódu helénského světa.
média a komunikace
Ukázky

Literatura a média

179 Kč
Nová ekologie médií
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky

Nová ekologie médií

300 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

314 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 41 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>