Restart je audiokniha stručná, srozumitelná a zbavená plevele profesního žargonu. A především je plná jednoduchých pravidel a rad pro úspěšné podnikání a jak podnikat ve 21. století.
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,
Většina z nás se v některých situacích cítí trochu nejistě — ať už jde o to vejít do místnosti plné cizích lidí, jít na večírek, mluvit před publikem, zúčastnit se nějaké společenské akce nebo prostě jen mluvit s někým mezi čtyřma očima.
Kniha, která je ojedinělá na českém a slovenském trhu a dlouho zde chyběla, se zaměřuje na klíčové téma podnikové informatiky, kterým je dosažení souladu mezi podnikáním a IT, respektive mezi manažery byznysu a manažery IT.
Jak posílit svoji sebedůvěru? Jak si věřit i v obtížných obdobích? Klíčem k úspěchu je správné vnitřní nastavení, které je podmínkou přesvědčivého a suverénního vystupování.
Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí.
V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné.