Tak trochu anarchistická knížka německého biologa o tom, jak dětem umožnit navrátit se k jejich přirozenosti. Patlání se v bahně, stavění tajných domečků, chytání zvířat? Unikněte s námi ze zajetí betonu a krásně vybavených hřišť.
Kniha zve rodiče a vychovatele k jednomu stolu s dětmi, aby se společně přesvědčili, co dovedou barvy, papíry, nůžky, lepidlo, přírodniny a že z toho mohou vzniknout pěkné ozdoby, hračky i dárečky pro kamarády nebo příbuzné.
Kniha dánského rodinného terapeuta podává pomocnou ruku všem rodičům, kteří by svým dětem chtěli lépe porozumět, a všem dospělým, kteří si s dětmi touží vybudovat zdravý a plodný vztah.
Autor nabízí rodičům řadu
praktických postupů a cvičení, které
vedou k uvolnění vnitřního napětí dítěte,
k rozvoji jeho sebedůvěry a k prohloubení
vztahu mezi dětmi a rodiči.
Jemné doteky uvolňují napětí. Kraniosakrální terapie přispívá k budování pocitu důvěry a bezpečí a pomáhá vyrovnat se i s následky komplikovaného porodu.
Nová publikace Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání je určena zejména učitelkám a vychovatelkám mateřských škol a vychází z aktuálních potřeb školství, ale i celé společnosti, pro kterou je rozvoj vědy a techniky klíčovové téma.
Důležitou fází při upevňování výslovnosti je reprodukce vět a poté samostatná tvorba vět s nacvičovanou hláskou. Nácvik hlásek R a Ř může být někdy značně zdlouhavý a často se R začne dařit nejdříve v kombinaci s určitou souhláskou a v určité pozici.
Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě
nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače.