V 15. vydání této časem a praxí prověřené publikace naleznete výklad všech paragrafů zákona o DPH se zvýrazněním všech novel, včetně poslední dlouho očekávané rozsáhlé novely od 1. 7. 2017.
Tato kniha je o bublinách. Poslední velká splaskla přesně před deseti lety, každý z nás ale zažil a zažívá ještě jednu mnohem větší. Tu, ve které žijeme nyní. Otázkou není jestli, ale kdy splaskne. A hlavně jak se na to připravit.
Kam až dospěl stav etického (ne)-jednání v praxi jak pojišťoven, tak i zprostředkovatelů pojistných produktů pojišťoven, pokud musí reagovat až i legislativa?
Knížka je určena všem běžným investorům a klientům finančních institucí, kteří hledají praktický návod, jak vhodně sestavit a udržovat své investiční portfolio. Ocení ji také finanční poradci a studenti ekonomických oborů.
Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti matematiky, makroekonomie nebo účetnictví.
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství.
Ve třetím svazku edice Munice sestoupíme ke kořenům ekonomické organizace naší společnosti. Oprášíme klíčové téma, které v posledním století leželo poněkud ladem: vztah hodnoty a ceny.
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru.
Kniha obsahuje širokou škálu témat z každodenního života – od pasti „bezbolestného“ placení pomocí kreditních karet, přes skrytá nebezpečí řízení domácího rozpočtu až po svůdnou nástrahu, kterou představuje nevázané utrácení během dovolené.