Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - listopad 2019
média a komunikace
Kniha
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938
Martin Charvát
,
Jan Jirák
207 Kč
Kniha
E-Kniha
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Manuál copywritingu
Vojtěch Untermüller
269 Kč
Kniha
E-Kniha
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Co je bulvár, co je bulvarizace
Barbora Osvaldová
162 Kč
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
Kniha
Shrnutí Adornovy kritiky masové kultury.
média a komunikace
Schéma masové kultury
Theodore W. Adorno
,
Max Horkheimer
115 Kč
Kniha
Problematika vymezování tvůrčích pozic v prostředí akustických umění z pohledu domácí scény radioartu.
média a komunikace
Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu
Michal Rataj
108 Kč
Zobrazuji
11 - 20
z
16
položek
<<
<
1
2