Autor se v knize zabývá také analýzou řady nápadů svých studentů a klientů a vyvozuje z nich kroky nezbytné k úspěchu v businessu i životě. Naučíte se překonávat nástrahy na vaší cestě k úspěchu a plně uplatnit svůj přirozený potenciál.
Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury.
Když se koučuje dobře, přicházejí výsledky, které nás mohou posunout. To vypadá jednoduše. Stačí se přece naučit pár základních formulí a postupů a kouč je na světě. Je to jako vařit polévku – a nakonec tam „vraž“ vejce, zamíchej a můžeš podávat.
Udělejte vše pro to, aby vaše peníze pracovaly za vás a vy jste mohli strávit život jinak, než prací pro peníze. Třeba cestováním, hraním se svými dětmi nebo hledáním dárků pro své milované, udělejte to hned !!!!!!
Audiokniha je určená všem, kteří chtějí něco změnit - ve svém světě a ve své firmě. Je to audiokniha pro ty, kteří se zdráhají podlehnout cynismu a kteří jsou dostateční blázni, aby zkusili jednou něco nového: jinak myslet v podnikání.
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste zvýšili své prodejní a obchodní dovednosti, navýšili prodeje, audiokniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou.
Nabízí stejnojmenný minimalistický systém (anglicky „Zen to done“ – ZTD) deseti návyků, díky nimž je možné úkoly, projekty i povinnosti trvale uspořádat a udržet pod kontrolou.
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké politické a ekonomické výzvy, jako jsou války nebo ekologické katastrofy, vůdce s kolosální vizí a experty se správnou strategií či zcela jinou kategorii lidí?
Knížka je určena všem, kteří se chtějí snadněji a lépe učit a více si zapamatovat. Díky testu v knize zjistíte, jaký jste studijní typ a jaké metody učení jsou pro vás nejvhodnější. Dozvíte se, jak se správně motivovat, jak při učení ideálně postupovat.
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví,