Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Všichni denně vyjednáváme o různých záležitostech, ať už se zákazníky, obchodními partnery nebo doma, v rodině. Mnohá vyjednávání přitom z řady důvodů neprobíhají hladce, zvlášť když druhá strana odmítá spolupracovat a dosáhnout uspokojivé dohody.
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také?
Cítíte se dlouhodobě a neúměrně vytíženi? Jste často ve stresu? Nemáte už sílu takto dále pokračovat? Pak vám hrozí tzv. vyhoření. V této knížce plné příkladů ze života zjistíte, čím se vyhoření liší od "normálního" stresu a jak se mu vyhnout.
Možná jste už také někde slyšeli věty typu "tak jsem ho zkoučoval, kouč nám dobře poradil, jak máme zlepšit prodeje, nejsem na tom tak špatně, abych měl kouče" a podobně. Jak je vidět, pod pojmem koučování si každý představuje trochu něco jiného.
Rétorické triky a manipulace jsou v pracovním prostředí, ale také v podnikání, politice, médiích nebo jiných společenských oblastech na denním pořádku. V knize, která je bestsellerem v západní Evropě, najdete třicet nejúčinnějších manipulativních technik