Nejprodávanější tituly - prosinec 2019
ekonomie

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory - 2., rozšířené vydání - František Bělohlávek
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
ekonomie
Ukázky

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

305 Kč
Milionový rodič - Dnes vyplníš a zítra vyděláváš!: Pracovní kniha - Ivana Tremlová - 10%
Kniha "Milionový rodič" je pracovní kniha, která je věnovaná všem odhodlaným, tvořivým a především podnikavým maminkám nejen na rodičovské dovolené, začínajícím živnostníkům či řemeslníkům, ale také všem, které láká propagovat se v online světě....
ekonomie

Milionový rodič - Dnes vyplníš a zítra vyděláváš!

249 Kč
224 Kč
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci - Vladimír John - 10%
(2x)
Na velmi úspěšné knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELÉ VERSUS PODVODNÍCI z r. 2016 navazuje Vladimír John tématem, jež se dotýká téměř každého podnikatele....
ekonomie

Zaměstnavatelé versus zaměstnanci

297 Kč
267 Kč
Co je nového v managementu - Stanislav Háša - 10%
Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený.
ekonomie
Ukázky

Co je nového v managementu

100 Kč
90 Kč
Ekonomie jako osud - Dušan Tříska - 10%
Bývalý náměstek ministra financí ČSFR Dušan Tříska je považován za jednoho z otců české privatizace. Ve své nové knize vysvětluje svůj vztah k ekonomické vědě. Kniha se člení do tří částí.
ekonomie

Ekonomie jako osud

165 Kč
149 Kč
Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková - 10%
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
ekonomie
Ukázky

Interní komunikace je nutnost!

249 Kč
224 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá.
ekonomie
Ukázky

Jak z dobré firmy udělat skvělou

416 Kč
Prodej svoje know-how: Jak vydělávat díky tomu, co umíte právě teď - Jan Markel - 10%
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj.
ekonomie

Prodej svoje know-how

199 Kč
179 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku I.: Ochrana zdraví - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku I.

69 Kč
Spřízněni měnou: Genealogie plzeňské revolty 1. června 1953 - Jakub Šlouf - 10%

Kniha analyzuje jeden z nejrozsáhlejších protestů éry československého stalinismu, plzeňskou červnovou revoltu proti peněžní reformě v roce 1953. Metodologicky přitom vychází z teorií tzv. nových sociálních hnutí.

ekonomie

Spřízněni měnou

360 Kč
324 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 102 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 9 .. 11 > >>