Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Chcete se učit zábavnou formou a nešprtat se nazpaměť? Tato zcela nově koncipovaná slovní zásoba garantuje zábavné a současně úspěšné učení a je pro vás to pravé.
Knížka, která se Vám dostala do ruky, není klasickou učebnicí. Je spíš cvičebnicí, jež vám umožní snadno zvládnout a efektivně procvičit základní anglickou gramatiku tím, že se jí učíte přímo ve frázích.
Proč nemůžeme zrušit tvrdé a měkké y/i? Co se stane, když se změní pravidla psaní velkých a malých písmen? Jak vypadá lingvistická analýza pokrmu kung-pao? Odpovědi nejen na takovéto otázky přináší nová kniha Dana Faltýnka.
Publikace Český jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku českého jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním.
Další díl učebnice češtiny jako cizího jazyka navazující na předchozí dva díly A1 a A2 je určen zájemcům z řad dospívajících a dospělých, kteří potřebují ovládnout češtinu na úrovni B1.