Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Chcete se učit zábavnou formou a nešprtat se nazpaměť? Tato zcela nově koncipovaná slovní zásoba garantuje zábavné a současně úspěšné učení a je pro vás to pravé.
Publikace je základní učebnicí pro studující dějin umění i dalších kulturně-historických oborů a je jediným učebním textem tohoto druhu v češtině. Velikost e-knihy je 29 MB.
Nepravidelná slovesa si teď můžete procvičit v krátkých větách a tak si je lépe zapamatovat. Budete číst 500 vět v angličtině a také v češtině. Poznáte, jak se nepravidelná slovesa používají ve větách.
První díl učebnice obsahuje anatomii celého pohybového aparátu. Profesor MUDr. Radomír Čihák, DrSc., a prof. MUDr. Miloš Grim, DrSc., jej opět upravili, aktualizovali a doplnili podle posledních poznatků.