Nejprodávanější e-knihy v roce 2019
ekonomie

Manažerská psychologie: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Milan Mikuláštík
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky.
ekonomie
Ukázky

Manažerská psychologie

407 Kč
Řízení výroby a nákupu - Gustav Tomek, Věra Vávrová
V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání.
ekonomie
Ukázky

Řízení výroby a nákupu

492 Kč
Manažerka a stres - Ivana Šnýdrová
Budování kariéry a plánování rodiny představuje pro mnoho žen zásadní okamžiky jejich života. Bohužel často dochází k tomu, že žena je nucena zvolit jen jednu z těchto dvou možností seberealizace.
ekonomie
Ukázky

Manažerka a stres

111 Kč
Finanční analýza investičních projektů: praktické příklady a použití - Miroslav Máče
Ojedinělá kniha pojednává o způsobu hodnocení investičních projektů. Kromě běžně užívaných kritérií přichází s novými kritérii, která nejsou známa z běžné odborné literatury.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza investičních projektů

127 Kč
Finanční analýza obchodních a státních organizací: praktické příklady a použití - Miroslav Máče
Úspěšný podnikatel, investor a manažer musí mít jasno v otázce kritéria výkonnosti podniku, způsobu jeho vyjádření a měření.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza obchodních a státních organizací

144 Kč
Jak odstranit neopodstatněné náklady: Hodnotová analýza v praxi - Harry Pollak
Autor se špičkovými manažerskými a podnikatelskými zkušenostmi z mnoha zemí Evropy ukazuje jednoduše a prakticky, jakého zásadního zlepšení firma dosáhne předcházením nebo odstraněním neopodstatněných nákladů.
ekonomie
Ukázky

Jak odstranit neopodstatněné náklady

168 Kč
Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
ekonomie
Ukázky

Event marketing

314 Kč
Jak začít multilevelmarketing: Strašák nebo příležitost? - Ivo Toman
Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám.
ekonomie
Ukázky

Jak začít multilevelmarketing

79 Kč
Zobrazuji 221 - 230 z 228 položek
<< < 1 .. 21 22 23