Nejprodávanější knihy v roce 2019
grafický design

Studio Najbrt: Život, štěstí, překvapení
Tato kniha ilustruje život a práci grafického studia, které si za třináct let své existence vybudovalo výjimečné postavení.
grafický design

Studio Najbrt: Život, štěstí, překvapení

808 Kč
28. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2018
Katalog 28. ročníku Bienále Brno se zabývá klíčovými pojmy současného grafického designu a vizuální komunikace.
grafický design

28. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2018

449 Kč
Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů
S ikonami se lze setkat kdykoli a kdekoli, dokonale vyladěnými firemními systémy vizuální identity počínaje a všudypřítomnými emotikony konče. Z poutavých, vtipných obrázků se postupem času vyvinul mezinárodně srozumitelný symbolický jazyk.
grafický design

Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů

359 Kč
Zdenek Rykr a továrna na čokoládu
(1x)
Zdenek Rykr je dnes řazen k nejoriginálnějším umělcům první poloviny 20. století v Čechách. Velká škála Rykrovy kreativity ukazuje na neuvěřitelnou tvůrčí energii umělce, který neustrnul a vždy hledal nové výzvy.
grafický design
Ukázky

Zdenek Rykr a továrna na čokoládu

522 Kč
25. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2012
Publikace vychází u příležitosti 25. mezinárodního bienále grafického designu Brno 2012, které se koná v Moravské galerii v Brně.
grafický design

25. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2012

308 Kč
CI.CZ 1990-2007 /česky/
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.
grafický design

CI.CZ 1990-2007 /česky/

849 Kč
365typo 2
The second volume of 365typo is a follow-up to the book’s successful 2015 debut. Throughout the year the editors collected interesting stories that they have recast into a new, exquisite 320-page publication.
grafický design

365typo 2

990 Kč
Typografie filmových titulků
Publikace Typografie filmových titulků je zaměřena na produkci a výtvarnou úroveň titulků v československém hraném filmu v období znárodnění kinematografie od čtyřicátých do raných devadesátých let.
grafický design

Typografie filmových titulků

405 Kč
České grafické novoročenky
Reprezentativní publikace s cca 500 reprodukcemi grafických příloh. Obsahuje přehled fenoménu novoročenek vytvořených předními malíři a grafiky v období téměř celého 20. století.
grafický design

České grafické novoročenky

540 Kč
Ladislav Sutnar v textech
(1x)
Publikace obsahuje původní texty česko-amerického designéra a malíře Ladislava Sutnara i svědectví o něm a jeho práci.
grafický design

Ladislav Sutnar v textech

Iva Knobloch (ed.)
676 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 23 položek
<< < 1 2 3 > >>