Tato užitečná příručka vám nejen poradí, jak dokonalou prezentaci v programu MS PowerPoint vytvořit, ale také jakým způsobem s hotovou prezentací pracovat.
Na rozdíl od ostatních učebnic, které se soustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, se tato kniha soustředí především na výklad architektonických konstrukcí. Neučí čtenáře kódovat, ale snaží se jej naučit, jak programy navrhovat.
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média.
Kniha je průvodcem fotografa amatéra, který využívá komfort fotografování s digitálním aparátem. Povede jej k tomu, aby snímek nebyl pouhým dokumentem a autor do něj mohl vložit určitý obsah a pocity, které jej oslovily při výběru námětu.
Kniha uvádí čtenáře do problematiky teorie a praxe projektování informačních systémů v podnicích. Máme možnost seznámit se také s otázkami řízení projektů, týmové práce, s charakteristikou rolí jednotlivých skupin a členů projektových týmů.
Kniha je zároveň učebnicí i příručkou určenou pro uživatele, jenž by rád porozuměl problematice prvotního návrhu, praktické realizace a následné administrace počítačových sítí.
Nyní už se nemusíte bát používat notebook, který může na první pohled vypadat hodně komplikovaně. S touto knihou můžete odhalit všechny výhody moderních přenosných počítačů se systémem Windows 10.
Rychlý přechod na vývoj pro iOS
Vývoj aplikací pro iOS vás rychle provede vším potřebným, abyste mohli svou aplikaci nabídnout milionům majitelů telefonů a tabletů značky Apple.
Jak testování softwaru realisticky odhadovat a plánovat? Jak zajistit efektivitu, a to klíčové u testování? Poradí vám tým autorů s dlouholetou praxí v českých i zahraničních společnostech, se znalostí testovacích metodik i zkušenostmi z výzkumu v ob