Nejprodávanější tituly v roce 2019 - objevování vesmíru

Vesmír jako na dlani -10%
Autor využil lidské představivosti, která je každému dána, a popisuje a vykládá složité fyzikální pojmy a mechanismy pomocí obrazů a vizuálních představ.

Vesmír jako na dlani

Paralelní světy -15%
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Živý vesmír -10%
Věda tradičně tvrdí, že vesmír byl vytvořen z netečné hmoty a prázdného prostoru. Duane Elgin shromažďuje mimořádné důkazy z kosmologie, biologie a fyziky o tom, že vesmír není mrtvý, ale naopak výjimečně živý, ...

Živý vesmír

Neřešitelná rovnice -15%
Americký astrofyzik Mario Livio přichází po cenami ověnčené knize Zlatý řez s novým příspěvkem ke vztahu matematiky, vědy a umění. V centru jeho zájmu je tentokrát fenomén symetrie.

Neřešitelná rovnice

Astrophysics for People in a Hurry -10%
The #1 New York Times Bestseller: The essential universe, from our most celebrated and beloved astrophysicist.

Astrophysics for People in a Hurry

Neznámý vesmír v 10 kapitolách -10%
Aktuální příručka o vesmíru a o tom, jak nás naše poslední objevy o hlubokém kosmu nutí přehodnocovat, co o něm vlastně víme a co ne.

Neznámý vesmír v 10 kapitolách

Osudová přitažlivost gravitace -15%
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Jaké je to ve vesmíru? Kuk pod okénko -10%
Jaké je to ve vesmíru? Jak se tam dá dostat a kam všude se můžeme podívat? Odpovědi na otázky najdeš v této nádherně ilustrované knížce s odklápěcími okénky.

Jaké je to ve vesmíru? Kuk pod okénko

Star Wars a věda -10%
Star Wars jsou vynikajícím dílem sci-fi a fantazie, které zaujalo představivost a srdce fanoušků po celém světě. Jsou překvapeni rozmanitostí tvorů a technologií a jsou udiveni tajemstvím Síly.

Star Wars a věda